Házirend
HÁZIREND
AMBIENT HOTEL, SIKONDA
Kedves Vendégeink!
Köszöntjük Önöket szállodánkban, egyben jó pihenést, kellemes felüdülést és élményekben
gazdag kikapcsolódást kívánunk!
Szállodánk valamennyi munkatársa mindent megtesz e célok megvalósításáért, azonban
ehhez vendégeink együttműködése is nélkülözhetetlen. Ennek érdekében tartjuk
szükségesnek az alábbiakban megfogalmazott normák figyelembevételét és betartását.
A házirend a szállodai szerződés elválaszthatatlan része.
Bejelentkezés
A szobákat a megérkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Ettől korábbi érkezés előzetes
egyeztetés alapján lehetséges.
A szoba 14.00 óránál korábbi elfoglalása esetén a szálloda jogosult felárat felszámítani.
Vendégeink szobakulcsként kártyát kapnak, amelyhez a szobában lakó vendég(ek)
regisztrálása szükséges. A regisztráció a bejelentőlap pontos kitöltését és a vendég
személyazonosságának igazolását jelenti. Hontalanok és nem az Európai Unió állampolgárai
esetében a hontalan igazolvány, illetve az útlevél bemutatása és átadása jogszabály alapján
kötelező.
A szobakulcs átvételével egyidejűleg vendégünk elfogadja a szálloda házirendjét.
Recepció nyitva tartás: 00.00-24.00
Kijelentkezés
A távozás napján a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt 10.00 óráig kérjük elhagyni,
és a bejelentkezéskor kapott kulcskártyát a recepción leadni. A szoba későbbi elhagyása
esetén a szálloda jogosult felárat felszámítani. Amennyiben a távozás napján 16.00 óráig a
szobát nem hagyják el, úgy egy teljes éjszaka szállásdíja kerül kiszámlázásra.
Távozás napján térítés ellenében van lehetőség tartózkodásuk meghosszabbítására,
amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. A hosszabbítás mindenkori érvényes
áráról kérjük érdeklődjön a recepción!
Kérjük vendégeinket, hogy a szobából való távozásuk előtt győződjenek meg arról, hogy
értékeik, személyes dolgaik ne maradjanak a szobában, valamint a mágneskártyát
szíveskedjenek a fali tartóból kihúzni, áramtalanítva ezzel a szobát.
A távozás napján, a kijelentkezést követően wellness részlegünk ingyenesen használható. Ez
idő alatt kérésre csomagszobát és wellness öltözőt biztosítunk. A szobában elhelyezett
fürdőköpeny és törülköző is használható, melyet ép állapotban kell a szálloda elhagyásakor
a recepción leadni.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy amennyiben foglalásukban megadott időpontnál korábbi
napon szeretnék a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni, a foglalás teljes időtartamának
megfelelő díjat kötelesek megfizetni.
Szállodai tartózkodásuk ellenértékét legkésőbb a szállodából való végleges távozásuk előtt
kötelesek a visszaigazolásban meghatározott módon kiegyenlíteni.
A fizetés bármilyen okból történő megtagadása esetén a szálloda jogosult a vendég
szállodába bevitt dolgait visszatartani és azokon zálogjogát érvényesíteni.
Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda a rendőrségi feljelentés mellett jogi úton érvényesíti
a követelését a vendéggel szemben, amelynek költségeit a vendégre terheli.
Az utólag felmerült és ki nem egyenlített díj összegét a szálloda a vendég bankkártyájára
terheli.
Elfogadott fizetési eszközök, kedvezménykártyák, valutaváltás
– Készpénz (Forint, Euró)
– Bankkártya (Amex, MasterCard, Visa, Maestro)
– SZÉP-kártya (OTP, MBH, K&H)
Amennyiben a fentiek mellett bármilyen kedvezménykártyával rendelkezik, kérjük
szíveskedjen előre jelezni, utólagosan kedvezményeket sajnos nem áll módunkban jóváírni.
A szállodában valuta pénzváltásra nincs lehetőség, recepciós kollegáink készséggel adnak
információt pénzváltási lehetőségekről a közelben.
18 év alatti vendégek
18 éven aluli gyermek csak szülői- vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy
folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szállodában. A gyermek kísérői felelősséggel
tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért.
A szálloda szolgáltatásait 18 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott
cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe.
A szálloda területén, rendezvényén 18 év alatti személy részére alkohol kiszolgálás nem
történik.
Látogatók
A szálloda szobáiban csak a recepción regisztrált vendégek tartózkodhatnak. Kérjük, hogy a
látogatóikat a lobbyban szíveskedjenek fogadni. A külsős vendégek kizárólag a szálloda
közösségi helyiségeiben tartózkodhatnak.
Vendégeink látogatójuk magatartásáért – ideértve az esetleges károkozást is – felelősséggel
tartoznak. A látogató által vendégeinknek és/vagy harmadik személynek okozott kárért való
felelősséget a szálloda kizárja.
A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég(ek) után a szálloda az aktuális napi
árakon díjat számol fel.
Kisállatok
Kijelölt szállodai szobákban, foglaltságtól függően, felár ellenében kutya vagy macska
bevihető.
A szálloda éttermeibe és a wellness részlegbe kisállat nem vihető be.
A háziállatot tilos felügyelet nélkül hagyni a szálloda területén, illetve javasolt a kutyák
esetében a szájkosár használata. Csak egészséges állat érkezhet a szálloda területére, amit az
előzetes foglaláskor az érvényes oltási könyvével kell igazolni és ezt a bejelentkezéskor is
be kell mutatni. Amennyiben az állat kárt okoz, ezért teljeskörűen a gazda tartozik
felelősséggel.
Parkolás
Szállóvendégeink gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a szálloda nyitott és zárt
parkolójában. A parkolóhelyek elfoglalása érkezési sorrendben történik.
A parkolókban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni, a zárt parkolóban a gépjárművek
megengedett sebessége max. 5 km/óra.
Ha vendégeink igénybe kívánják venni a parkolót, akkor bejelentkezéskor, a bejelentőlapon
fel kell tüntetniük a jármű forgalmi rendszámát. Ennek megtagadása vagy elmulasztása
esetén a parkoló nem vehető igénybe. Vendégeink az általuk másik parkoló autóban okozott
kárért a károsultnak közvetlen felelősséggel tartoznak.
WIFI
A szállodában WIFI rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes. Vendégeink a
WIFI csatlakozás jelszavát a szállodába való bejelentkezéskor, a kulcskártya átvételével egy
időben kapják meg.
A WIFI folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a szálloda nem
garantálja. A WIFI használata során vagy következtében vendégeink készülékében vagy
annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a szálloda nem vállal
felelősséget. A szolgáltatást vendégeink a saját felelősségükre és kockázatukra veszik
igénybe.
Telefon
A szobatelefon használata díjköteles. A telefonálás költségét a szolgáltató telefontársaság
díjai alapján szállodai felárral terheljük automatikusan vendégeink szobaszámlájára.
A hívás díja mindaddig felszámításra kerül, amíg a telefonkagyló visszahelyezésével nem
történik meg a beszélgetés bontása.
A szállodán belüli hívások díjmentesek.
Napi takarítás
A szálloda naponta egyszer, 9.00 és 16.00 között takarítja a szobát.
Amennyiben a szoba takarítását végzők ezen időszak alatt a szoba külső kilincsén „Kérem,
ne zavarjanak!” figyelmeztető táblát találnak, úgy a szoba takarítását nem végzik el, ezért a
vendég díjcsökkentést vagy kártalanítást nem követelhet.
Környezetvédelmi szempontból kizárólag a fürdőszoba padlózatára helyezett törülközőket
cseréli a szálloda.
„Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető tábla
A szállodai alkalmazottak a szobatakarítást reggel 9 órától végzik folyamatosan.
Vendégeink a „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblának a szobaajtó külső kilincsére
történő kiakasztásával határozottan jelzik, hogy a szálloda munkatársai ne zavarják, ne
kopogjanak és ne lépjenek be a szobába.
A „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblácskát a saját felelősségükre és kockázatukra
helyezik el a bejárati ajtó külső kilincsén. Ha a szálloda munkatársai vendégeink
elutazásának napján a szobája kilincsén „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblát
találnak, és telefonhívásunkra vagy kopogásra nem reagálnak, úgy munkatársaink 10.00 óra
után bármikor bemehetnek a szobába.
Rendkívüli helyzetben (például tűz, terrortámadás stb.) előzetes telefonhívás nélkül, illetve
amikor a szálloda a rendelkezésére álló információk alapján megalapozottan feltételezi, hogy
a szobában a vendég élete, egészsége, testi épsége, vagyonbiztonsága veszélyben van vagy
veszélyben lehet, és a vendég a szálloda telefonhívására nem reagál, úgy a szálloda
munkatársai jogosultak bemenni a szobába.
A „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető tábla nem rendeltetésszerű használatából eredő
károkért, sérelemért a szálloda nem vállal felelősséget.
Mosás, vasalás
A szálloda mosást, vasalást vállal, kérjük használja a szobai szekrényben elhelyezett
szennyes-ruha zsákot és árlistánkat (09.00 óra előtti leadásnál 18.00 óráig elkészül).
Étkezések
Az étterem szolgáltatásait minden nap: 07.30-21.00 között vehetik igénybe.
A reggeli büféasztalos (önkiszolgáló) formában történik, az étterem svédasztalán található
étel- és italválasztékból. A reggeli időpontja: 07.30 órától 10.00 óráig tart.
A félpanziós ellátás a reggeli mellett napi egyszeri főétkezést (vacsorát) jelent: érkezés
napon vacsorával kezdődik, és elutazás napon reggelivel végződik. Vacsora esetén a
félpanzió 17.30-21.00 óra között vehető igénybe. A félpanziós vacsora vagy ebéd létszámtól
függően svédasztalos-, vagy négyfogásos étkezés menüválasztási lehetőséggel. A félpanziós
vacsora italfogyasztást nem tartalmaz.
A szálloda a reggeli és vacsora büféasztalról korlátlan ételfogyasztást nyújt, azonban onnan
sem étel, sem ital későbbi fogyasztás céljából nem vihető ki. Amennyiben a szálloda előzetes
engedélye nélkül későbbi fogyasztásra ételt és/vagy italt visznek ki a reggeliző helyiségből,
úgy a szálloda jogosult az étkezés árának 50%-t/fő/alkalom számlájukra terhelni.
Kérjük Önöket, hogy éttermünket az évszaknak megfelelő és az alkalomhoz illő öltözetben
látogassák.
Ételallergia
Szállodánkban laktózmentes, gluténmentes élelmiszerekből készült, vegetáriánus és egyéb
diétás étkezési lehetőséget is tudunk biztosítani. Kérjük vendégeinket, hogy speciális
étkezési igényüket lehetőség szerint érkezés előtt jelezzék felénk. Szállodánk étterme
allergén anyagok ismertetésével kapcsolatos dokumentummal rendelkezik, melyet
megtalálnak a svédasztalon ill. étlapunkon is.
Egyéb fogyasztások
A szálloda területén az alapszolgáltatáson felül (reggeli és/vagy vacsora) fogyasztott ételek
és italok a szobaszámlára terhelhetők, és az elutazás napján fizethetők. A nem a szállodában
vásárolt ételt, italt csak és kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatják vendégeink,
közösségi helyeken, étteremben, bárban, wellnessben nem megengedett.
Gyermekjátszó
A Gyermekjátszó az 1. emeleten található, a Snack Étterem mellett. Szolgáltatásait 6 éves
korig szülői felügyelettel, 7-14 éves kor között önállóan vehetik igénybe a gyerekek.
A Gyermekjátszóban elhelyezett játékokat kérjük, mindenki saját korához illően válassza
meg, és használja azokat rendeltetésszerűen. A Gyermekjátszó rendjét és tisztaságát őrizzük,
rajzolni és festeni kizárólag a kijelölt táblákon és rajzlapon lehetséges.
Gyermekek és szüleik a Gyermekjátszóban elhelyezett tárgyakért felelősséggel tartoznak.
Szándékos rongálásért az anyagi felelősség a rongálót, illetve annak szülőjét, gondviselőjét
terheli. A Gyermekjátszóban kívánatos kulturált viselkedést és beszédet kérjük betartani,
felnőttekkel és gyerekekkel szemben egyaránt. A Gyermekjátszót használó gyerekek minden
esetben kötelesek betartani a játszószobai előírásokat, melyről az ismertetőt elolvashatják a
Gyermekjátszóban kifüggesztett tájékoztatón. Az egészség megóvása érdekében beteg
gyermek, vagy annak beteg felnőtt kísérője a Gyermekjátszót nem látogathatja.
Aki ezen házirendet megsérti, a Gyermekjátszó nyújtotta szolgáltatásoktól búcsúznia kell.
és szállodai tartózkodása alatt többet nem veheti igénybe.
Elektronikus térfigyelő rendszer a szálloda területén
A szálloda területén, az épületen belüli, illetve kívüli mozgás megfigyelése elektronikus
megfigyelő rendszerrel (kamerákkal) történik, mely során személyes adatokat tartalmazó
képfelvételek készülnek. A kamerarendszert a szálloda működteti. A megfigyelések és a
képfelvételek rögzítésének a célja az szálloda területén tartózkodó személyek életének, testi
épségének, valamit a szálloda területén tartózkodó személyek, továbbá a szálloda által
használt vagyontárgyak védelme.
Vendégeink a szálloda területére történő belépéssel és az itt tartózkodással hozzájárulásukat
adják a képfelvétellel kapcsolatos adatkezeléshez, és elismerik az adatkezelési szabályzatban
foglaltakat.
Szállodai eszközök, berendezések
Vendégeink kötelesek a szálloda eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A
nem rendeltetésszerű használatból eredő, vagy extra takarítással járó kárt a szálloda
felhívására, de legkésőbb a távozásuk előtt kötelesek megtéríteni.
A szálloda berendezési, felszerelési eszközei a szálloda területéről kizárólag a szálloda
előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A szállodai szoba bármilyen átrendezését, bútorok
áthelyezését kizárólag a szálloda munkatársa, vagy erre kijelölt megbízottja végezheti.
Szállodai dolog elvitele a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek
minősül, és ebben az esetben a szálloda megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi
lépéseket.
A szálloda bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását
vendégeink kötelesek bejelenteni a szállodának. Vendégeink nem jogosultak a hibát saját
maguk kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a
szálloda kizárja. A javítás költségének megtérítése a vendég kötelezettsége, mely költséget
a szálloda számlával igazoltan a vendégre terheli.
Biztonság
A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden vendégünk köteles betartani. Tűzjelzés esetén az
épületet azonnal el kell hagyni, a menekülési útvonalak értelmében, egymás testi épségére
ügyelve!
Tűzoltó készülékek a szálloda folyosóin, emeletenként találhatók. Tűz esetén vendégeink
kötelesek haladéktalanul riasztani a recepciót.
A szálloda épületében elhelyezett kézi tűzjelző berendezések indokolatlan használata miatti
károkért a kár okozója, vagy annak törvényes képviselője anyagi felelősséggel tartozik.
A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, valamint saját
kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási
vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.
A szálloda jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó megállapodást azonnali hatállyal
felmondani, ha nem rendeltetésszerűen használják a rendelkezésére bocsátott szobát (vagy a
szálloda más területeit) illetve nem tartják be a szálloda biztonsági előírásait, rendjét.
A szálloda területére be nem vihető dolgok
A szálloda az alábbi dolgok bevitelét tiltja meg:
• a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, -anyagnak minősített
dolgok,
• a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek
minősített anyagok,
• tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői,
• hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog,
• pszichotrop anyag (kábítószer),
• nem a szállodában vásárolt élelmiszer, ital (ideértve alkohol tartalmú italokat is),
• különösen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy.
A szálloda a vendég előzetes írásban tett kérelmére írásban engedélyezheti nem bevihető
dolog bevitelét a szálloda területére.
Ha vendégünk a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz be a
szálloda területére, azt a szálloda a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja.
Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a szálloda kizárja.
Vendégünk teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért,
amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a
szállodának.
Dohányzás
A szálloda nemdohányzó hotel. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a
vendégszobákat is), közösségi területein – a dohányzásra kijelölt helyek kivételével – tilos a
dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata.
A dohányzás kizárólag az erre kijelölt helyeken megengedett, mely a szálloda bejárata előtti
tér, illetve a kültéri medence kijáratánál kijelölt hely. Ezen helyszínek kivételével a szálloda
egész területén tilos a dohányzás! Ennek figyelmen kívül hagyása 50.000 Ft extra takarítási
és szagtalanítási díjat von maga után.
A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó
bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartására, illetve a dohányzás,
elektromos cigarettázás abbahagyására. Vendégeink, illetve a szálloda területén tartózkodó
bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére.
Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő
magatartása miatt a szállodát az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal
sújtja, úgy a szálloda jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság
összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.
A vendég betegsége, halála
Amennyiben vendégünk a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt
megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a szálloda orvosi segítséget ajánl
fel. Vendégünk a felajánlott orvosi segítséget saját felelősségére és kockázatára veszi
igénybe. Az orvos nem a szálloda alkalmazottja, megbízottja, közreműködője, a
diagnózisért, az alkalmazott terápiáért, annak következményéért való felelősséget a szálloda
kizárja. Vendégünk betegsége/halála esetén a szálloda a költségeinek megtérítésére tart
igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az
esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások
ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban
keletkezett esetleges károk tekintetében.
Vendégünk fertőző betegsége esetén a szálloda jogosult díjvisszatérítés vagy kártérítés
nélkül, azonnali hatállyal felmondani a szállodai szerződést. Ebben az esetben a vendég a
szálloda felmondásában meghatározott időtartamon belül köteles a szállodát poggyászaival
együtt saját költségén elhagyni.
Fertőző betegség esetén a szálloda a 18/1998. (VI. 3.) NM
rendeletnek megfelelően köteles eljárni. (A rendelet írja elő, hogy mit kell tenni fertőző
betegség esetén. A rendelet értelmében, ha ilyen gyanú áll fenn, akkor a szálloda orvost hív,
és ő állapítja meg, hogy a vendég fertőző vagy sem.)
Rendellenes magatartás
Vendégeink nyugalma érdekében a szálloda területén 22.00 óra után – kivéve a szálloda által
szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében – tilos a hangoskodás, zenélés,
zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás,
rádiózás, stb.
A szálloda területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely
zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak
minősül vagy minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére.
A szálloda munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és/vagy hangoskodó vendéget.
Az első figyelmeztetés díjmentes, a második és harmadik figyelmeztetésért a szálloda
egyenként 5.000 Ft összeggel terheli meg a figyelmeztetett vendég szobaszámláját. A
harmadik figyelmeztetés után a szálloda jogosult a szállodai szerződést egyoldalúan,
azonnali hatállyal felmondani, és a vendéget a szállodából visszafizetési és/vagy kártérítés
kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani.
A szálloda kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a vendég magatartása
okoz más vendégnek.
Talált tárgyak
A talált tárgyakat a recepción kérjük leadni, ahol azt nyilvántartásba veszik. Az élelmiszert,
élelmiszer jellegű cikkeket, gyógyszereket a szálloda megsemmisíti. A tárolható tárgyakat a
szálloda 3 hónapig őrzi. Amennyiben a talált tárgy jogos tulajdonosa jelentkezik,
személyazonosságát igazoló okirat felmutatásával és aláírásával veheti át a tárgyat. A
postázható tárgyakat kérésre (a küldési költség Vendég általi megfizetését követően) postai
úton juttatjuk vissza tulajdonosának.
A szálloda kártérítési felelőssége
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért
szállodánk nem vállal felelősséget. Kérjük, értékeiket a szobában elhelyezett széfben
legyenek kedvesek elhelyezni!
Vendégünk a szálloda berendezéseit, wellness és egyéb szolgáltatásait rendeltetésszerűen,
saját egészségi, fizikai, mentális állapotának tudatában és ismeretében használja, illetve
veszi igénybe, ezért a nem rendeltetésszerű, illetve nem a vendég valós egészségi, fizikai,
mentális állapotának megfelelő használatból, igénybevételtől eredő károkért való
felelősségét a szálloda kizárja.
Vendégünk a saját felelősségére kérhet ébresztést, amely figyelmességi gesztus a szálloda
részéről, az nem része a szálloda szerződés szerinti szolgáltatásának. A kért ébresztés
elmaradásából vagy a késedelmes ébresztésből eredő károkért a szálloda nem vállal
felelősséget.
Adatvédelem
Vendégünk a szobafoglalással és bejelentkezéssel az adatait személyes hozzájárulása mellett
átadja a szállodának adatkezelésre, amely a szálloda adatkezelési tájékoztatójában foglaltak
szerint történik. A szálloda vendégünk jelenlegi, múltbéli, illetve jövőbeni hotelbeli
tartózkodásáról harmadik személynek, ideértve a vendég közeli hozzátartozóit, kizárólag
vendégünk előzetes írásbeli engedélye alapján ad tájékoztatást.
E tájékoztatási tilalom nem vonatkozik a jogszabály alapján történő megkeresésre.
Vendégünk tudomásul veszi, hogy a szálloda jogszabály rendelkezése alapján köteles a
megkereső hatóság részére a vendég megkeresésben kért személyes adatait kiadni,
amennyiben annak jogszabályi feltételei fennállnak. A jogszabályon, hatósági vagy bírósági
határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a szálloda nem emelhet kifogást.
Hibajelentés, egyéb információk
Végezetül kérjük kedves vendégeinket, hogy a szálloda működésével, a szállodai szobával,
vagy más vendégek viselkedésével kapcsolatos bármilyen észrevételüket a recepción
haladéktalanul jelezni szíveskedjenek, hogy a megoldás a lehető leggyorsabban
megszülethessen. Utólagos észrevételeket nem tudunk hatékonyan kezelni.
Segítségüket,
együttműködésüket előre is köszönjük!
További kérdés esetén
További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást.
Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz!
Kellemes időtöltést kívánunk szállodánkban!
Üdvözlettel,
Geiger Violetta
szálloda igazgató
Komló-Sikonda, 2024. július 01